duminică, 26 iulie 2015

Fara ancora

Am iesit azi cateva ore cu bellyboutul pe un tronson al Argesului .Apa limpede si pestii speriati ,inainte sa intru in apa am vazut un Ordinar cu plasa,dar mi am zis Totusi sa incerc.Am dat de mi a cazut mainile pana am ajuns intr un loc unde anul trecut am ratat un somn,doar ca de data asta am adus la suprafata un Strapazan destul de frumos
. Daca aveam ancora pentu flotube situatia se schimba,nu puteam sa stau pe loc mai mult timp.Cutia cu bubiesuri am uitat o acasa.Asa ca am punctat cu gherla sau poate ca erau de vina alti Ordinari care intrau cu plasa la 3oo de metri in spatele meu.Plus ca am mai gasit si o furca preparata pentru a omori pestii,am iesit frustrat din apa .Am sa ocolesc zona un timp








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu