sâmbătă, 25 iulie 2015

50 plus

Arges secat, propice pentru un pescuit cu lanseta de 5.Am iesit pe la ora 18 si nu am avut decat un singur atac,pestii erau foarte departe si circumspecti asa ca am pescuit cu un  intermediar transparent.Am schimbat cateva muste pana cand am gasit Zonkerul castigator,dupa un dril destul de furibund in care Lamsonul si a facut treaba impecabil deabia am reusit sa i fac cateva poze.Daca eram cu partenerul meu de pescuit faceam o adevarata sedinta foto dar caldura insuportabila la tinut acasa .Si ca sa nu fie Frumos pana la sfarsitul partidei niste oameni care nu aratau deloc ca nu aveau ce manca se pregateau sa bage plase ,asta i Romania din pacate.M am mutat un pic mai jos am facut cateva lanseuri si apoi am plecat .Snur intins







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu