duminică, 18 noiembrie 2018

Prima data cu un shrimph

De cativa ani tot urmaresc pescuitul la Seatrout si acele videoclipuri de la Kanalgratis sau Fly tv .misto rau facute si le astept cu nerabdare sa le vizionez chiar de mai multe ori...Intr unul din filme am vazut cum pescuiesc cu mult succes si la biban cu musca asta.Asa ca am zis sa o incerc si eu dar cu mare reticenta .De vreo 3 ani am gasit pe Neajlov un Culoar in care tine bibani si din cand in cand mai prind si cate o stiuca indiferent de anotimp



.Asta e unul din locurile care pur si simplu vad pestii cum cresc de la o Eliberare la Alta .deci C&R functioneaza.Intr una din iesiri am pescuit cu muste legate pe jig gen WoolyBuger dar am observat ca imitatiile de Minnowri sunt mult mai eficiente plus ca aduceau bibanii mai mari .Apoi la cateva zile am zis sa incerc neaparat si shrimphul cu toate ca temperatura a scazut Dramatic fata de data trecuta .Deci nu am prins nici macar un biban dar in schimb cele 6 stiuci sau aratat foarte interesate de aceasta musca .Asta inseamna ca va ocupa un loc in cutia mea cu muste .Snur intins

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu