duminică, 6 mai 2018

ANPA

Am fost sa mi fac permis de pescuit ca un cetatean normal si uite ceam gasit ,intr e timp am sunat unde trebui si mi au zis ca numai lunea de la ora 09 pana la ora 14 se elibereaza permise dar dupa lungimea cozii nici nu cred ca apuca toata lumea sa l obtina .Anul asta cred ca nu o sa am permis de pescuit din pacate ,numai la noi asa ceva

Un comentariu:

  1. Te salut, Leo!
    Dacă te încălzește cu ceva situația este generalizată. S-a ajuns în unele cazuri să se stea la coadă de la ora 3 a.m.
    O bătaie de joc la adresa pescarilor și implicit a cetățenilor plătitori de taxe și impozite! Taxe și impozite din care sunt plătiți atât ministrul Daea, cât și angajații ANPA!
    Am ridicat problema la nivelul conducerii ANPA, n-am primit răspuns la petiție nici în zi de azi!
    Fără cuvinte! Ca la noi la nimeni!

    RăspundețiȘtergere